måndag 15 augusti 2011

Vad...?


"- Vill int, ids int, ork int..." var det nån liten en som satt på min axel och sa. Ja, jag är medveten om att jag börjat jobba nu och jag är sååå trött. Sitter bara och stirrar framför mig efter att middagen kommit på bordet.

"- Det är de små sakerna man gör varje dag som leder till bättre resultat! Ut och rör på dig så blir du piggare!" sa en annan liten krumelur på den andra axeln.

Nä, jag är inte knäppare än vanligt. Så jag stack ut på en 7 km:s löptur. Stel i vaderna så det blev en ordentlig stretch efteråt.

OCH 50 push ups till sist! Yes!

Är det nån som undrar...

Mitt namn är Kika och jag tänker inte va' tyst
Det uttalas med K och inte som i ordet kysst
Så vill du ha ett litet våp får du gå nån annanstans
Det låter uppenbart men alltid retar det nån
Den du talar med är inte nån vanlig Söderberg eller Eriksson
Mitt namn är Kikamarika.... med K!

Inga kommentarer: