torsdag 28 juli 2011

O-ringen: Etapp 3 och 4

Etapp 4
O-ringens två första etapper gick ju helt okej med tanke på fortsättningen... Tisdagen räckte inte som vilodag. Värmen kom och vi vilade, solade, badade, åt och drack, men min kropp och knopp ville inte hänga med på mer orientering verkade det som. På tredje och fjärde etappen i vackra Böle hade jag ont här och var och inget flyt i varken orienteringen eller löpningen. Det är inte lätt att vara jämn fem dagar i rad... och krasst sett så har jag aldrig lyckats med den bedriften. Det var roligt att jag fick gå riktigt bra en dag i alla fall.


Tävlingsarenan i Böle

Får glädjas desto mer med mina grabbar som gör bra ifrån sig i H 12 (7:a) och H 40 (1:a). Ska bli spännande med jaktstart. Jag ska följa sonen till start och sedan kommer jag lomma ut som 32:a i min klass lite senare om min rygg känns okej.

Vi har haft fina eftermiddagsbad vid Stenö strax utanför Söderhamn. Skönt att värmen kom! Det gör allt så mycket lättare då man bor i husvagn. Tyvärr har jag inga solceller till datorn så jag står och bloggar vid eluttagen som finns vid Baja-Majorna. Fräscht! Haha! ;)

Nu är det dags för lite långbord och fika, Café Nyköping, med klubben. Uppladdning!

Inga kommentarer: