söndag 17 juli 2011

Gömda pärlor

Nu är det dags att fräscha upp orienteringstekniken. Nya skor och ny kompass (med förstoringsglas) ska köras in och allt ska sitta som en smäck om en vecka då det är O-ringen.

Bad-träning
Idag blev det en tur till Nävekvarn för bad-träning, dvs orienteringsträning från en plats där det går att bada. Vilka vackra natur- och djurupplevelser man kan få på nära håll. Sörmland är fantastiskt.

Familjen Svan

Skäret

Svanfjäder
Vad tokigt det kan bli då det lyser upp några gula kantareller precis mitt framför näsan då jag ska börja köra mitt orienteringspass. Av en händelse råkar jag ha med mig en plastpåse. Inte riktigt fokus på rätt sak idag (BAD - training).... men visst är svamparna fina?

Familjen Kantarell

Det var nästan en vecka sen vi tog en topp. Dags för en ny, denna gång Simonsberget!


Familjen Frilufs

Dit upp klättrade vi! (Fast lite runt på en stig.)

Inga kommentarer: